johannamag

HEMMA

Kategori: Allmänt

Jag har nästan packat upp mina tre resväskor (snabbare än jag någonsin packat upp en väska i hela mitt liv tror jag) och rensat ur min garderob för att få plats med allt nytt. Känns konstigt och skönt att vara hemma i lilla huset. Det är verkligen mindre än när jag åkte. Allt är mindre, hushållspappret har jag skrattat åt hela dagen för att rullen är så himla liten. Känner mig som en jätte här hemma! 
 
Kanske lägger upp bilder från västkusten, annars var det nog allt för mig.
 
HEJDÅ!

Kommentarer

  • Mormor säger:

    Skönt att dum är hemma igen tycker jag även om det är trångt åt dig. du vänjer dig snart ska du se.
    Spännande med alla nya kläder, det är verkligen roligt med nytt. Men visst var det väl skönt att sova i "egna sängen"? Kramar

    2013-01-30 | 08:47:57
  • Mormor säger:

    Rättelse: ska naturligtvis vara DU och inte dum!

    2013-01-30 | 08:49:30

Kommentera inlägget här: