johannamag

en vanlig dag

Kategori:

Jag gör typ samma sak varje dag, så varje vardag jag inte bloggar kan ni läsa detta inlägget så slipper jag skriva varje dag (bloggar typ aldrig ändå..).

6.47 Klockan ringer, jag snoozar två gånger.

7.02 Jag går upp, förstår tänderna, klär på mig träningskläder, bäddar sängen och kollar facebook.

7.30 Jag går in till barnen, de skriker lite på mig, jag gör frukost till dem, försöker få dem att gå upp igen.

8.27 Går och lämnar dem på skolan.

8.30 Städar undan frukosten och bäddar deras sängar. Äter frukost själv.

9.00 Ledig

ca 10-11 Åker till gymmet

ca 11.30-12.30 äter lunch m malin på panera eller åker hem

sen duschar jag och skypar/åker och kollar i affärer till tre

15.00 hämta barnen, tvinga dem att göra läxor, leka, köra till träningar och playdates, "laga" middag

mellan 19 och 22 brukar jag sluta för dagen.


Nu vet ni hur typ varje dag här ser ut. Borde kanske låtit det vara en hemlis så att alla kan tro att jag lever värsta glamourösa livet här borta...

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Samma oglamorösa liv här!
    Det är bra att du i alla fall förstår dina tänder! ;0)

    2012-12-14 | 16:11:58
  • Mormor säger:

    Mammut å papput har i alla fall klippkort till London och du verkar vara ledig en del tycker jag. Intressant i alla fall att veta hur din dag ser ut och det lär väl inte se så myckeet annorlunda ut när du själv skaffat familj nån gång i framtiden. Puss

    2012-12-14 | 17:40:04

Kommentera inlägget här: