johannamag

helveteshelg

Kategori:

Skulle börja 3 pm i fredags, men var tvungen att börja 1.30 för att ena ungen blev sjuk. Sen skulle jag jobba till 12 dagen efter, eftersom föräldrarna skulle söva i stan. Men kom mamman hem i tid? Nej, hon kom en timma och tio min sent. Sen jobbade jag lördag kväll också. Kul.

I söndags åkte vi till IKEA i NJ, när vi kom fram var det stängt. Var på så sjukt dåligt humör. Men sen åkte vi till det åttonde största köpcentret i USA. Då blev vi glada igen.

Hoppas iallafall att jag får ett lite snällare schema denna veckan..

Kommentarer

  • Mormor säger:

    Ja, det är inte lätt här i livet. Men du blev glad till slut och det var ju bra. Du slutar ju snart, tur eller?? kramar tills vidare, jag är jätteförkyld med feber. Inte kul nu när det blir jul. Men deet är sånt man får ta. Puss

    2012-12-18 | 09:03:52

Kommentera inlägget här: